Saffran

Alla inlägg under april 2012

Av Natalie - 17 april 2012 00:15

Lost moments never caring enought

I Was never good at playing it tough

Still living in my own little world .. 

Still believing you are still here ... 

It Is Always hard, never easier to face another day alone .. 







Av Natalie - 16 april 2012 17:37

Roll the dices and hell breaks loose!


Vad hände ? man kommer tillbaka man är positiv man är allt som vanligt men vad för jag för det ?

En sur ____ ! nu förstår jag ingenting ska man ta all skit ____ inte fått ur sig när man kommer tillbaka ? Nu är jag extremt förvirrad! NEJ USH säger jag bara kan man inte få vara lycklig och glad!? :S måste jag må som ____ ?????


*SUCK*



- CONFUSED -


Av Natalie - 15 april 2012 12:46

Bortom glömda tider finns det hopp,tro och jag själv! hittat något som skulle passa mig tror jag minsann ... !

Spännande att allt är så J*VLA enkelt egentligen!

Varför har man inte tänkt på enkelheten tidigare? ibland när man öppnar ögonen för en kort sekund och inser man vad livet har att ge!  Idag är en sjukt GRYM dag !

Fick ju bara lov o skriva lite av min lycka!



- 4 The New -

Av Natalie - 5 april 2012 23:19

Dagen har varit awesome men känner mig extremt frussen just nu vet inte om det beror på " The Food" eller om jag är påväg att bli sjuk.... inte ätit ett dugg idag hungern är totalt borta vet inte hur jag ska se på de ..

Men annars mår man ju bra både psykiskt och fysiskt så det är ju ett plus i kanten.

Men tror det blir av o ta sig an natten och sömnen har börjat sova mycket bättre iaf. ännu ett plus i kanten!

Nåja!


- Tjofadderittan Hela Härligheten I ..  - 

Av Natalie - 3 april 2012 22:35

 


Så fort man kommer tillbaks ifrån " okänt mark " så sätter min matspärr in kan inte äta ett dugg... försökte idag men vafan kom upp ...

Något stämmer inte .. 




Presentation


Natalie
22-02-91

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards